Bilgisayar kullanımı .

Konu 'Fıkra-Komik Yazılar' bölümünde a_y_t_ü_l tarafından paylaşıldı.

  1. a_y_t_ü_l

    a_y_t_ü_l Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.292
    Beğenileri:
    534
    Ödül Puanları:
    0

    Her kız aynı değildir :D..


    Kız: Bu bilgisayarı aldık ama nasıl kurucam şimdi acaba, en iyisi arkadaşı, arıyayım o bana yardım eder.
    Kız: Hey selam ne haber?
    Erkek: İyidir senden ne haber gene işin düştü dimi?
    Kız: Ya çok uyuzsun varya.
    Erkek: Onu biliyorum konuya gel.
    Kız: Ya ben bi bilgisayar aldım.
    Erkek: İyi hayırlı olsun bana mı aldın?
    Kız: Ya deli sana niye alıyım?
    Erkek: Bilmem bu doğum günümde bişey almadın da.
    Kız: Ya ben sana hiçbi doğum gününde bişey almadım ki.
    Erkek: Biliyorum bende, bana bilgisayar alıp kökten olayı hallettin zannettim.
    Kız: Ya of iğrenç espiriler yapma, bu bilgisayarı açamadım.
    Erkek: Kurmazsan açamasın tabi.
    Kız: Biliyorum zaten, ben kurmayı bilmiyorum.
    Erkek: İyi de beni niye aradın.
    Kız: İşte bu yüzden aradım.
    Erkek: Hangi yüzden?
    Kız: Yani bana kurmayı öğretsene.
    Erkek: Telefonda olmaz yanına gelmem lazım.
    Kız: Yanıma niye gelicekmişsin, ordan öğret.
    Erkek: İyi tamam. Bilgisayar nerde?
    Kız: Nerde olcak bende.
    Erkek: Öyle değil yani kutudan hiç çıkardın mı?
    Kız: Evet, nasıl bişey olduğuna baktım.
    Erkek: Peki nasıl bişeymiş.
    Kız: Bilmem pek bişey görünmüyo.
    Erkek: İyi çıkarsaydın görürdün.
    Kız: Çıkarayımmı?
    Erkek: Çıkarmazsan nasıl kurucaz?
    Kız: İyi be çıkarıyorum.
    Erkek: Çıkarma öyle kalsın.
    Kız: Nasıl yani böyle nasıl kurucaz ki.
    Erkek: Hey Allahım ya çıkar tabi, çıkar şunu ki kuralım.
    Kız: Tamam tamam kızma çıkarıyorum. Çıkarttım.
    Erkek: Ne çıktı içinden.
    Kız: Bi ekran.
    Erkek: Ekran değil o monitör.
    Kız: O ne be, ben anlamam ondan.
    Erkek: Biliyorum, bi televizyon demediğin kaldı.
    Kız: Ayy ayy, eee napıcam bunu şimdi.
    Erkek: Kucağında tut o kendisi çalışır.
    Kız: Nasıl yani, bu ekran kendisi mi çalışıyo.
    Erkek: Hey Allahım ya, masaya koy onu.
    Kız: Hangi masaya?
    Erkek: Evinde masa yokmu?
    Kız: Var.
    Erkek: E işte ona koy.
    Kız: Tamam koydum, şimdi napıyım?
    Erkek: Kutunun içinde başka ne var?
    Kız: Kutunun içinde başka bişey yok, ama başka bi kutu daha var.
    Erkek: İyi ya onu da aç.
    Kız: İçinde ne var?
    Erkek: Bana mı soruyosun açta bak.
    Kız: Açmam ya kötü bişeyse.
    Erkek: Allahım yarabbim, ya açsana şunu.
    Kız: İyi iyi kızma açıyorum.
    Erkek: Açtınmı?
    Kız: Açtım.
    Erkek: Çıkar içindekini.
    Kız: Aynı ekranı çıkardığım gibi mi?
    Erkek: Hayır kutuyu ters çevir, o kendisi çıkar.
    Kız: Olurmu öyle şey içinde ki kırılır.
    Erkek: E ozaman sen kendin çıkar.
    Kız: Sen benle dalga mı geçiyorsun?
    Erkek: Hayır, dalga seni senle geçiyor.
    Kız: Bana bak bana.
    Erkek: İyi öğretmiyorum o zaman.
    Kız: Tamam tamam şimdi ne yapayım?
    Erkek: Onuda masanın üstüne koy.
    Kız: Yani ekranın yanına mı?
    Erkek: Eve..et .
    Kız: İyi tamam koydum.
    Erkek: Şimdi orda kablo olması lazım.
    Kız: Ne kablosu?
    Erkek: Kablolu tv kablosu.
    Kız: Nasıl yani?
    Erkek: Ya bilgisayar kablosu işte.
    Kız: A bunun bide kablosu mu var.
    Erkek: Yok uzaktan kumandalı bu.
    Kız: Hadi ya ben bilmiyodum.
    Erkek: Ya saçmalama tabiki kablolu.
    Kız: Tamam tamam buldum, çıkardım onuda.
    Erkek: Hayret ben söylemeden çıkardı vallahi.
    Kız: E tabi ben zeki bi kızım.
    Erkek: Tabi tabi bilmezmiyim.
    Kız: Şimdi ne yapıyım.
    Erkek: Şimdi orda bide klavye olacak.
    Kız: O ne be?
    Erkek: 102 düğmesi olan küçük bi kutu.
    Kız: Ohaa küçük kutuya 102 düğme nasıl sığar.
    Erkek: Gâvur yaparsa sığar. Ya sen napıcan gördünmü, orda bak sağa sola.
    Kız: He buldum tamam üzerinde harfler var dimi?
    Erkek: Allahım, evet işte o.
    Kız: Eee napıyım bunu?
    Erkek: Oraya açıl bilgisayar açıl yaz o açılacak.
    Kız: Hımmm du bekle.
    Erkek: Ya saçmalama, onu da masanın üstüne koy.
    Kız: Heee tamam, uyuz tamam koydum.
    Erkek: İyi şimdi orda mouse olacak fare yani.
    Kız: Ne..e fare mi?
    Erkek: Evet fare al onu da çıkar kutudan.
    Kız: Olmaz ben fareden korkarım.
    Erkek: Ya Allahım çıkarsana onu cansız fare o.
    Kız: Nee bide ölü mü, hayır olmaz ben elliyemem onu.
    Erkek: Ya çıkarsana şunu güzel kardeşim.
    Kız: Ya hayır olmaz pislik, gelde sen çıkar.
    Erkek: Ya o bi makine çıkar şunu.
    Kız: Haaa tamam desene be deli. Buldum, eee napıyım şimdi bunu?
    Erkek: Onu da masaya koy.
    Kız: Masada yer kalmadı.
    Erkek: O zaman elinde kalsın.
    Kız: Ya ısırırsa?
    Erkek: Seni kimse ısırmaz korkma.
    Kız: Iğğyy iğrençsin.
    Erkek: Şimdi orda kurulum klavuzu var.
    Kız: Evet onu zaten bulmuştum.
    Erkek: İyi onu oku şimdi, o sana yardımcı olur. hade benim işim var, kapatıyorum.
  2. GT S3650

    GT S3650 Forumdan Uzaklaştırıldı

    Katılım:
    5 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    0
    Bu kız nereden gelmiş böyle .. Bir magaralıyım demedigi kalmış :p
  3. mysterious girl

    mysterious girl Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    0
    kaçıncı yüzyIlda olduğumu şaşırdım kız yüzünden x:D
  4. a_y_t_ü_l

    a_y_t_ü_l Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.292
    Beğenileri:
    534
    Ödül Puanları:
    0
    :D:D

    Napsın kızcaz bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp :p
  5. Moderatör Özlem U.

    Moderatör Özlem U. Özel Üye Özel Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.740
    Beğenileri:
    4.280
    Ödül Puanları:
    0
    bu kızın bilgisayar öğrenmesi biraz zaman alır:)
  6. etutcu_kız

    etutcu_kız Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2009
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    452
    Ödül Puanları:
    0
    yok artık ya... bu devirde böyle insan varsa atsın kendini köprüden ... :D:D
    GT S3650 ve ceh.13 bunu beğendi.
  7. `Crescent~

    `Crescent~ Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    597
    Beğenileri:
    662
    Ödül Puanları:
    94
    Yer:
    Ankara

    Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...

    yok artık ya... bu devirde böyle insan varsa atsın kendini köprüden ... :D:D
    Genişletmek için tıkla...
    aynen ya bu kadarda olmaz:D
    ceh.13 bunu beğendi.
  • Amasyalı Damla

    Amasyalı Damla Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    51
    Ödül Puanları:
    0
    Kız: Ya ben bi bilgisayar aldım.
    Erkek: İyi hayırlı olsun bana mı aldın?
    Kız: Ya deli sana niye alıyım?
    Erkek: Bilmem bu doğum günümde bişey almadın da.
    Kız: Ya ben sana hiçbi doğum gününde bişey almadım ki.
    Erkek: Biliyorum bende, bana bilgisayar alıp kökten olayı hallettin zannettim.

    Keşke bilgisayarı kökten ona verseymiş.Hiç değilse bilgisayarı kullanmayı bilen biri kullanırdı :D
    Kız: İyi be çıkarıyorum.
    Erkek: Çıkarma öyle kalsın.
    Kız: Nasıl yani böyle nasıl kurucaz ki.
    Erkek: Hey Allahım ya çıkar tabi, çıkar şunu ki kuralım.
    Kız: Tamam tamam kızma çıkarıyorum. Çıkarttım.

    Çıkartmadan kurulur mu hiç?:D
    .
    Kız: Ayy ayy, eee napıcam bunu şimdi.
    Erkek: Kucağında tut o kendisi çalışır.
    Kız: Nasıl yani, bu ekran kendisi mi çalışıyo.
    Erkek: Hey Allahım ya, masaya koy onu.
    Kız: Hangi masaya?
    Erkek: Evinde masa yokmu?
    Kız: Var.
    Erkek: E işte ona koy.

    En çok burada koptum


    Kız: A bunun bide kablosu mu var.
    Erkek: Yok uzaktan kumandalı bu.
    Kız: Hadi ya ben bilmiyodum.
    Erkek: Ya saçmalama tabiki kablolu.
    Kız: Tamam tamam buldum, çıkardım onuda.
    Erkek: Hayret ben söylemeden çıkardı vallahi.
    Kız: E tabi ben zeki bi kızım

    Zeki olduğu her halinden belli zaten =)


    Erkek: İyi şimdi orda mouse olacak fare yani.
    Kız: Ne..e fare mi?
    Erkek: Evet fare al onu da çıkar kutudan.
    Kız: Olmaz ben fareden korkarım.
    Erkek: Ya Allahım çıkarsana onu cansız fare o.
    Kız: Nee bide ölü mü, hayır olmaz ben elliyemem onu.
    Erkek: Ya çıkarsana şunu güzel kardeşim.
    Kız: Ya hayır olmaz pislik, gelde sen çıkar.
    Erkek: Ya o bi makine çıkar şunu.
    Kız: Haaa tamam desene be deli. Buldum, eee napıyım şimdi bunu?
    Erkek: Onu da masaya koy.
    Kız: Masada yer kalmadı.
    Erkek: O zaman elinde kalsın.
    Kız: Ya ısırırsa?
    Erkek: Seni kimse ısırmaz korkma.

    Onda bu kafa varken kimse ısırmak istemez zaten :D

    Paylaşım için sağol :330:
  • a_y_t_ü_l

    a_y_t_ü_l Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.292
    Beğenileri:
    534
    Ödül Puanları:
    0
  • ceh.13

    ceh.13 Forumdan Uzaklaştırıldı

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0

    Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...

    yok artık ya... bu devirde böyle insan varsa atsın kendini köprüden ... :D:D
    Genişletmek için tıkla...


    Kardeş bu yazı zaten en az bir 3 yıllık var 3 yıl önce klansavaşları oynarken okuyordum bu yazıyı :D
  • Sayfayı Paylaş