çk sayfa 32 -42 arası

Konu 'Matematik 8. Sınıf' bölümünde alperdinho tarafından paylaşıldı.

  1. alperdinho

    alperdinho Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0

    2 dakka oturupp bi sayfa yaamazmısınız yaa lütfen
  2. alperdinho

    alperdinho Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    adminlerden yardım istiyorum kimse bi şey yazmıo
  3. eray97

    eray97 Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    173
    Ödül Puanları:
    0
    sayfa 32
    a.değerler
    b.doğrudur
    c.özdeşliktir
    ç.1
    2.
    x kare +x-5x-5=x kare -3x+5 bir denklemdir iki değer uygun değildir
    3.
    a.y
    b.d
    c.d
    ç.d
    a.özdeşlik olduğundan
    b.çünkü 3x+2xy=3x+2xy dir
    c.çünkü 2a+a kare=2a+a kare
    ç.çünkü 6 x yalnızca 4 alınca eşitlenmektedir

    4.
    d şıkkı kareli kısma 16x kare-12x-12x+9 çıkar bu da bir denklemdir

    sayfa 33
    5.

    6.
    7.örnekteki gibi yapın arkadaşlar
    8.üçgenin alanı a.h
    ---
    2
    o zaman d şıkkı yani k.m+(n-k)m=n.m
    ...........................---- ----- ----
    ............................2. ...... 2 .....2
    bir teşekkür yeter...
    hymenalos, sevimli..., kys3838 ve diğer 4 kişi bunu beğendi.
  4. alperdinho

    alperdinho Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    eray 34 35 36 ı varmı
  5. eray97

    eray97 Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    173
    Ödül Puanları:
    0
    yok bende onu istiyorum
  6. eray97

    eray97 Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    173
    Ödül Puanları:
    0
    34 35 36 yaparmısınız
  7. sema012

    sema012 Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar kusura bakmayın sadece 35 ve 36 yı yaptım ama bunları hocayla çözdük gerçekten doğru!

    Sayfa 35

    11.Soru

    B şıkkı işaretlenecek.

    Çözümü :
    5x kare + 16x + 3= (5x+1).(x+3)

    12.Soru

    a.cevabı=2x(2x+1)
    b.cevabı=5x kare y kare (x+2)
    c.cevabı=(1-4a).(1+4a)
    ç.cevabı=9a(a+3b)
    d.cevabı=(3x+1).(x+3)
    e.cevabı==(x+1).(x+1)

    13.Soru

    x kare - 4 kare = x kare - 16

    Sayfa 36

    16.Soru

    a.cevabı=b(a-x)+(a-x)
    (a-x).b+1

    b.cevabı=t(x-y) +z (x-y)
    (x-y).(t+z)

    c.cevabı=(3ax-5ay) + (3bx-5by)
    a (3x - 5y) + b(3x-5y)
    (3x-5y).(a+b)
    ksaj, kys3838, Acq_Çileq ve diğer 5 kişi bunu beğendi.
  8. eray97

    eray97 Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    173
    Ödül Puanları:
    0
    36 14 15 soruları yapmadın mı sema
  9. 23xXx23

    23xXx23 Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    :shy:hepsini yap aga:264::97:
    llemrell bunu beğendi.
  10. Aliye57

    Aliye57 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    ben de 36 bi de 37 nin 18-19 u yaptım
    sayfa 36

    14) 4x +4 kare +2 kare

    15)
    a) (x+13x+7)
    b) (x+4X+2.25578..)
    c) (36x-16y)
    16)
    a) b(a-x)+(a-x) (b).(a-x)
    b) x(z+t)-y(z+t) (x+y).(z+t)
    c) 3X(a+b)-5y(a+b) (3x+5y).(a+b)
    sayfa 37

    18)
    a) x(3x+9+3)
    b) x(5x+10x+2)

    19)4a


    Bir Teşekkür Yeter..
    llemrell, suskunluk ve Ukala_Kız bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş