E-okul :)

Konu 'Oyunlar' bölümünde celalemir tarafından paylaşıldı.

  1. celalemir

    celalemir Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0

    e-okul hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum :)

    sinir bozucu :confused::confused:
  2. gzde_ecem

    gzde_ecem Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    310
    Beğenileri:
    96
    Ödül Puanları:
    0
    bence olmasa daha iyi olurdu :D her seferinde annem kızmazdı ve bu notlar ne lotomu tuturdun sen demek zorunda kalmazdı :D
  3. (Okan)

    (Okan) Forumdan Uzaklaştırıldı

    Katılım:
    21 Eylül 2011
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    iyi birşey
  4. nar çiçegi123

    nar çiçegi123 Forumdan Uzaklaştırıldı

    Katılım:
    17 Kasım 2011
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    0
    o ilk girişteki şeyler yüzünden 2 kere kimlimi kaybattim.çok saçma şeyler soruyo.bide onumu doldurcam.TC.si 9 la başlayanlara sormuyor:D
  5. Özlem

    Özlem Bu ülke sizi de unuttu(!) - SOMA Özel Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    4.040
    Beğenileri:
    3.106
    Ödül Puanları:
    113
    Yer:
    Konya
    Annem in okula gelmesine gerek kalmıyor direk not öğrenim :d İyi bir şey annem için :)
  6. Yasemen*

    Yasemen* Özel Üye Özel Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.209
    Beğenileri:
    826
    Ödül Puanları:
    0
    Bende memnunum :)
    Yoksa devamsılık kontorolünü nasıl yapacaktık?
    celalemir ve Özlem bunu beğendi.
  7. Moderatör Bünyamin

    Moderatör Bünyamin Tekirdağ Yönetici Moderatör

    Katılım:
    9 Ocak 2012
    Mesajlar:
    523
    Beğenileri:
    365
    Ödül Puanları:
    63
    Veliler notları geç öğrenmek yerine erken öğreniyorlar. Öğrencilere bu aslında dezavantaj değildir aksine bir çok derslerle alakalı konuları e-okul dan bakabiliyoruz.

    Bence yararlı bir şey.
    celalemir ve cans_1907 bunu beğendi.
  8. cans_1907

    cans_1907 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    408
    Beğenileri:
    479
    Ödül Puanları:
    64
    Bazende hocalar yazılıları erken okuyorlar ve e-okula yazıyorlar aslında bu hem iyi hem kötü :D
  9. celalemir

    celalemir Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    ya e-okul benim psikolojimi bozuyor :)
  10. okyanasuya

    okyanasuya Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2011
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    aslında iyi bişey kötü not aldığımızda ailemizin karşısında kıvranıp not söylemeye çalışıcağımıza ve veli toplantılarımızdan korkucağımıza direk o söylüyor iyi bir şey yaa
    cans_1907 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş