göz yanılması!!!

Konu 'Zeka Oyunları' bölümünde anatolian tarafından paylaşıldı.

  1. anatolian

    anatolian Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    çok ilginç bakalım siz nsl bulacaksınız?

    Ekli Dosyalar:

    • 1580.jpg
      1580.jpg
      Dosya Boyutu:
      10,2 KB
      Görüntüleme:
      154
  2. anatolian

    anatolian Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    aslında bu resim böyle değil niye böyle olu anlamadım hareketli aslında???
  3. ssensz_kaldm

    ssensz_kaldm Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    6
    valla ben resimde bi ilginçlik göremiyorm.tamamen bi örümcek bu
  4. sef@

    sef@ Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    6
    ben de bi ilginçlik göremedm
  5. 2αн!_∂3

    2αн!_∂3 Özel Üye Özel Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.350
    Beğenileri:
    454
    Ödül Puanları:
    36
    evet ya bi ilginçlik yok ki burada ...
  6. sef@

    sef@ Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    6
    bazı ayakları yerde diğerleri duvarda bu mu ilginç olan resmi koyan nerde ya o sölesin ilginçlik nerde?
  7. EsrarLı_GözLer

    EsrarLı_GözLer Özel Üye Özel Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.954
    Beğenileri:
    397
    Ödül Puanları:
    36

    Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...

    aslında bu resim böyle değil niye böyle olu anlamadım hareketli aslında???
    Genişletmek için tıkla...
    arkadaşlar demiş ya bir yanlışlık oldu diye
  • gizemli-baby

    gizemli-baby Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    resimde ilginç olan bişey yok gayet normal bir örümcek
  • edalım

    edalım Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    :Dsadece bi örümcek gözüküyo!:D
  • uykusuz-53

    uykusuz-53 Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    gülede benziyo :D
  • Sayfayı Paylaş