windows kapanış mesajları:D:D!!!...

Konu 'Fıkra-Komik Yazılar' bölümünde windy_rose tarafından paylaşıldı.

  1. windy_rose

    windy_rose Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    0

    *Oturumunuz süresince bir hatamız olduysa affola.Şimdi bilgisayarınızı kapatabilirsiniz.Bill Gates 'İyi günler' diler.Nereye isterseniz oraya!

    *Kah güldük kah eğlendik, yeri geldi üzüldük,ağladık,kızdık...Ancak her güzel şey gibi bu oturumun da sonuna geldik...
    Yeni bir oturumda görüşmek üzere,Microsoft'la kalın...

    *Gidiyorsun ama ya dönemezsen?
    Hadi hakkını helal et,Bill Gates'in duaları senin üzerine olsun...

    *Windows kapatılıyor, bu katliama sessiz kalmayın! Her gün dünyada onbinlerce windows kapatılıyor..Bunların yarısından çoğu orjinal bile değil...
    Bırakın windows' lar açık kalsın...

    *Bu akşam da bize ayrılan sürenin sonuna geldik...Yarın gene aynı saatte buluşmak ümidiyle, esen kalın!...

    *''Kapatıyorsun ha? Tamam kapat bakalım ama bir sonraki oturumda bazı şeyler bıraktıgın gibi olmayabilir...''

    *Beni böyle istediğin gibi kullanıp sonra kapatamazsın,asıl ben seni kapatıyorum.

    *Bugünü de kazasız belasız atlattın.

    *Verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz..

    *''Şimdi kapanıyorum ama,kullanırken ettiğin küfürleri anlamadım sanma..Bir dahaki oturumda sorarım ben sana..''

    *Müsadenle kaçıyorum, sahip.
  2. hilly

    hilly Özel Üye Özel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.548
    Beğenileri:
    1.711
    Ödül Puanları:
    113
    ''Şimdi kapanıyorum ama,kullanırken ettiğin küfürleri anlamadım sanma..Bir dahaki oturumda sorarım ben sana..''

    :p peh....çok biliyorsun sen..neysa ya ..süper
  3. windy_rose

    windy_rose Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    0
    bi de gerçekten kapattığımızda böyle söylese ne yapardık acaba:D:D...
  4. ceh13

    ceh13 Forumdan Uzaklaştırıldı

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0

    Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...

    bi de gerçekten kapattığımızda böyle söylese ne yapardık acaba:D:D...
    Genişletmek için tıkla...
    Ne mi yapardık ilk çıktığında bakınır kalırdık bir çok kız anam bozuldu pc derdi :D Erkekkler ise bi küfür daha edip ya fişi çekerdi ya da tamam derdi pc sorunsuz kapanırdı ;)
  • windy_rose

    windy_rose Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    0
    valla ben bi kız olarak bozuldu demem,direk tekmelerdim..:D:D:D
  • rapgirl

    rapgirl Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    754
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    güzellermiş:D:D
  • Persephone

    Persephone Özel Üye Özel Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.543
    Beğenileri:
    492
    Ödül Puanları:
    83
    *''Şimdi kapanıyorum ama,kullanırken ettiğin küfürleri anlamadım sanma..Bir dahaki oturumda sorarım ben sana..'':gap::gap:
  • Moderatör Elif

    Moderatör Elif Moderatör Yönetici Moderatör

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    751
    Beğenileri:
    493
    Ödül Puanları:
    0
    ha bunlar video şekilde facebookta vardı paylaşım için sağol :)
  • windy_rose

    windy_rose Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    0
    önemli değil:)
    butona basman yetiyo....:)
  • arzu_asi

    arzu_asi Özel Üye Özel Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.141
    Beğenileri:
    254
    Ödül Puanları:
    36
    haha çok güzel :97:
  • Sayfayı Paylaş